This blog has moved to: www.studio-paars.nl

December 20, 2011

A present!

The postman brought a surprise today!

Vandaag lag er een verrassing op de mat!


A little while ago this lady asked for testknitters to try her new pattern that she was working on, and I applied. It was for a shawl with lots of cables which I enjoyed knitting very much (made a pic of my sample but lost it). As a thank-you I received a pdf version of the finished pattern (check here for more details and here for the Ravelry download) and so today I also received something in the mail!

Een tijdje geleden vroeg deze dame om testbreiers voor een patroon dat ze aan het maken was. Het leek me wel leuk en ik heb me aangemeld. Het patroon was voor een sjaal met veel kabels en ik heb het met veel plezier proefgebreid (ergens een foto van gemaakt maar is nu spoorloos). Ik heb als dank een pdf'je van het patroon gekregen (kijk hier voor meer details en hier voor de Ravelry download) en vandaag dus ook nog een pakketje!


It's 2 balls of Mythral: newzealandish (?sp) sheep wool. Very lovely!
Now I need to think hard on what I would like to make with them... :)))
Thanks Kiwiyarns!

Het zijn 2 bolletjes Mythral: nieuwzeelandse schapenwol. Errug mooi!
Nu maar eens diep gaan nadenken wat ik ermee wil gaan maken... :)))
Bedankt Kiwiyarns!


1 comment:

  1. wauw!!! lieve postbode heb jij zeg!!!
    (hoewel ik moet toegeven dat die van mij ook wel heel lief kan zijn :o))

    ReplyDelete