This blog has moved to: www.studio-paars.nl

November 16, 2010

Kreadoe 2010

I went to the KreaDoe this year with some lovely ladies. My mom bought me this Wobbes Wiebelteen who I had seen online somewhere and fell a little in love with! So I have something to do in case I get bored... ;)

We zijn met een paar dames naar de KreaDoe in Utrecht geweest. Het was erg gezellig en heel groot, maar jammer genoeg hebben we niet erg verassende dingen gezien: vooral heel veel scrap- en kaarten maak gedoe, wat niet bepaald mijn ding is.
Dus ik weet niet of we volgend jaar weer gaan, maar we hebben in elk geval een leuk dagje uit gehad ;)
Uiteindelijk niet veel gekocht. Deze Wobbes Wiebelteen had ik al eerder online ergens gezien, en hoewel ik normaal niet zo dol ben op viltprojectjes die je echt ergens neer moet zetten (het is al zo vol!) werd ik wel een beetje verliefd op deze. Krijg ik hem zomaar kado van mijn moeder! Dus binnenkort kan ik aan de slag :)



A little further down the fair I found these guys, I suppose they're his little brothers. So I had to get them too. I think they're adorable, but I will probably leave the stars off. And maybe make them all the same colour hats too.

En een stukje verder op de beurs zag ik deze mannetjes hangen, eigenlijk z'n kleine broertjes denk ik. Dus die ook maar gekocht. Vind ze erg leuk, alleen denk ik dat ik die sterren weg laat. En misschien krijgen ze ook alle 4 dezelfde kleur muts.



So coming soon: the results!

Dusssss... binnenkort het resultaat!




2 comments:

  1. ooowww gaaf! ik heb pas de kerstgnoomy's ook gemaakt! ik he de sterren alleen aan hun mutsje en op het lijfje gemaakt! zodat ze kunnen staan... :)

    ze zijn zoo leuk! veel plezier met maken!

    groetjes
    Karin

    ReplyDelete
  2. Leuk zeg! De grote Wobbes Wiebelteen hebben wij ook gemaakt, en als afscheidskado aan de (antroposofische) crèche gegeven toen dochter daar kortgeleden voor het laatst was. Hij is erg mooi geworden en heel leuk om te maken (mooi materiaal!). Veel plezier ermee!

    ReplyDelete