This blog has moved to: www.studio-paars.nl

August 14, 2010

Buit #2

Laatst heb ik meegadaan aan een FQ doorgeefpakketje bij de Dutch Swappers op Swap bot. Vond het erg leuk om mee te doen en ben blij met mijn aanwinsten :)

Zo zag het pakketje eruit toen het bij me kwam:


Dit heb ik eruit gehaald:


En dit heb ik er in terug gestopt:


Dan heb ik op vakantie nog een naaiboekje gescoord. Ik kende het blad niet maar ben er nu helemaal verliefd op: de Ottobre (deze is in het duits, blijkt tot mijn verrassing een van oorsprong fins blad te zijn dat ook gewoon in het nederlands verschijnt). Er staan hele leuke dingen in, echt van maat 62 tot en met 170 EN net zoveel voor jongens als voor meisjes!



En dan was er nog uitverkoop bij zo'n beetje de laatste stoffenwinkel hier in de regio: Toetenel. De onderste twee zijn 100% linnen en de paarse is van katoen. Alledrie voor 3 euro per meter! Alleen laat ik me dan weer verleiden door dat bovenste stofje: hele zachte babyrib met kleine roosjes. Die was wel 15 euro per meter, maar ik heb me ingehouden en maar een halfje genomen :) Die is voor een leuk projectje wat nog een beetje half-af in mijn hoofd zit.

No comments:

Post a Comment