This blog has moved to: www.studio-paars.nl

June 25, 2010

* Lapjesdeken sneak preview

Mijn blog verhuist; de nieuwe locatie van deze post is: Studio Paars - Lapjesdeken jongen sneak preview

======================================================


Ik ben begonnen aan het naaien aan de lapjesdeken waar ik het steeds over heb gehad.
Een paar van de geswapde stofjes zij er al in te zien :)
Deze is dus voor een jongetje van 5. Hij moet niet te kinderlijk worden, want het is wel de bedoeling dat ie heel wat jaartjes mee gaat, maar ik vind het wel leuk als je een paar van zijn favoriete onderwerpen erin terug kan zien.

Het is zo leuk om te doen!!!
En ik heb mijn moeder en mijn zus (die mee waren naar de stoffenbeurs) al aangestoken. Zij zijn ook allebei aan een deken begonnen... ha! Nu moet de mijne natuurlijk wel als eerste af!

3 comments:

  1. Dat ziet er alvast een stoer deken uit :-) Ik ben er zeker van dat geen enkele 5-jarige aan zo'n lappendeken zal kunnen weerstaan!

    ReplyDelete
  2. Ik vind hem hartstikke gaaf!
    Mijn zoon 9, vind hem ook mooi!
    Ik heb hem even laten zien. Alleen wilde hij er graag dino's en draken in. Of Tijgers en Ringstaartmaki's, hahahaha. Tja, dat zijn zijn onderwerpen. Het is echt een mooie, stoere deken!!! Gaat helemaal goed komen.

    Groetjes Tamara.

    ReplyDelete
  3. Oh, wat leuk om te doen. Het wordt een echte stoere deken. Leuk blog heb jij. Groetjes Yvonne

    ReplyDelete